Zákaznícke centrum
Môžem tovar vrátiť?
Za akých podmienok môžem tovar vrátiť?
Ak Dodávateľ a Zákazník uzatvorili zmluvu výlučne
prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Zákazník má právo od
zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a bez sankcií a to v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.
102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku“)
a) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo
zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil
informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
b) v lehote 3 mesiacov od prevzatia tovaru Klientom, ak Dodávateľ nesplnil ani dodatočne
informačné povinnosti podľa Zákona o zásielkovom predaji.
Čo musím urobiť pri vrátení tovaru?
Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim
pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou
formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za
zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa
ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Zákazník oznámenie o
odstúpení doručuje písomne na adresu: THS Kežmarok, s.r.o. Garbiarska 19, 060 01 Kežmarok,
pokiaľ nie je Zákazníkovi Dodávateľom oznámená iná adresa.
Zákazník je v lehotách podľa Zákona o zásielkovom predaji a Zákona o
finančných službách na diaľku povinný bez zbytočného odkladu po odoslaní
oznámenia o odstúpení na vlastné náklady vrátiť všetko čo mu
Dodávateľ poskytol
Zákazník je povinný vrátiť Tovar podľa
možnosti v pôvodnom obale, s pôvodným prepravným listom, kópiou daňového
dokladu o dodaní Tovaru, potvrdením o zrealizovanej platbe, spolu s príslušenstvom.
Tovar musí byť čistý, nepoškodený, funkčný. Tovar musí byť
Dodávateľovi vrátený na náklady Zákazníka, nie dobierkou na
náklady Dodávateľa. V prípade vrátenia Tovaru treťou osobou, táto musí
byť na takýto úkon Zákazníkom písomne splnomocnená.
Môžem očakávať pri vrátení tovaru nejaké sankcie zo strany
dodávateľa?
Dodávateľ si vyhradzuje právo:
a) na náhradu škody v prípade vrátenia nefunkčného a/alebo
poškodeného a/alebo nekompletného a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom
znehodnoteného Tovaru
b) na náhradu sumy za vyčistenie a/alebo opravu Tovaru, ktorý bol Zákazníkom
vrátený a Dodávateľom prevzatý ako poškodený
c) odmietnuť prijať Tovar nefunkčný a/alebo poškodený a/alebo nekompletný
a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom znehodnotený