Zákaznícke centrum

Ako postupovať pri potrebe servisnej opravy? Kam sa obrátiť pri poruche tovaru?

Odstránenie poruchy prevedie autorizované servisné stredisko pre danú značku, typ a model výrobku. Záručné opravovne sú zverejnené na záručnom liste a/alebo na internetovej stránke výrobcu daného tovaru. V inom prípade sa zákazník obráti na pre pomoc na Centrum zákazníka v internetovej nákupnej zóne prva.sk


Čo mám doručiť pri oprave?

Ak je oprava prevádzaná po dohode s autorizovaným servisným strediskom, riadi sa zákazník požiadavkami autorizovaného servisného strediska.

Čo ma môže ešte čakať?

Dodávateľ nenesie zodpovednosť a nebude plniť podmienky stanovené pre záručné reklamácie pri poruchách zapríčinených nekvalifikovanou obsluhou, použitím neoriginálneho alebo repasovaného spotrebného materiálu, neodborným zásahom do zariadenia, zavírením zariadenia alebo pri inom porušení záručných podmienok, ktoré zistí servisný technik autorizovaného servisného strediska. V takýchto prípadoch môže predávajúci ponúknuť kupujúcemu možnosť opravy poškodeného tovaru za úhradu nákladov spojených so servisným zásahom.