Zákaznícke centrum

Ako môžem tovar reklamovať? 1. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú vždy u predávajúceho, u ktorého bol tovar zakúpený.

2. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za vady je nutné, aby Zákazník v záručnej dobe upozornil na vady autorizované servisné stredisko a/alebo Dodávateľa.

3. V prípade vady, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni riadnemu užívaniu Tovaru, má Zákazník právo na výmenu Tovaru a/alebo na odstúpenie od zmluvy s následným finančným vysporiadaním.

4. Reklamáciu je Zákazník povinný uplatniť písomne.

5. Pre prípad reklamácie nekompletnej dodávky Tovaru je potrebné zaslať písomnú reklamáciu. K písomnej reklamácii je Zákazník povinný priložiť fotokópiu prepravného listu.

6. Pre prípad reklamácie vady Tovaru a/alebo mechanického poškodenia Tovaru sa v záujme rýchlejšieho riešenia odporúča uplatnenie reklamácie priamo v servisnom stredisku. Na takto uplatnenú reklamáciu je Zákazník zároveň povinný:

a) zaslať písomnú reklamáciu s uvedením stavu obalu

b) priložiť fotokópiu záručného listu

c) priložiť fotokópiu prepravného listu

7. Pre prípad reklamácie zámeny Tovaru je Zákazník povinný:

a) zaslať písomnú reklamáciu

b) zaslať fotografiu čiarového kódu z obalu dodaného Tovaru

c) zaslať fotokópiu prepravného listu

d) zaslať fotokópiu záručného listu (údaje v záručnom liste Zákazník nevyplňuje)

8. V prípade, ak sa v zásielke Tovaru doručenej Zákazníkovi nenachádzal Záručný list je Zákazník povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Dodávateľovi. Dodávateľ na základe takto zaslaného písomného oznámenia zabezpečí zaslanie záručného listu Zákazníkovi.

9. Pri uplatnení reklamácie je Zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený podľa možnosti v originálnom balení vrátane manuálov, inštalačných médií, kópie dodacieho listu a záručného listu alebo faktúry reklamačnému technikovi.

10. Pri odovzdaní tovaru je potrebné vyplniť „Reklamačný List (Preberací protokol)“.

11. Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné. V prípade zamietnutej reklamácie môže predávajúci ponúknuť kupujúcemu možnosť opravy poškodeného tovaru za úhradu nákladov spojených so servisným zásahom a opravou takéhoto tovaru.

12. Dodávateľ si vyhradzuje právo predlžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Zákazník právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

13. Záručná doba v mesiacoch je uvádzaná na informačnej stránke každého ponúkaného produktu.

14. Záruka sa vzťahuje na prípadné skryté vady materiálu, funkčné vady a vady, ktoré vznikli pri výrobe.

15. Záruka sa nevzťahuje na vady /poškodené, alebo nefunkčné komponenty /, ktoré vznikli nesprávnou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním alebo inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľským manuálom alebo poškodením elektrostatickým výbojom /búrka, blesk/, prepätím v elektrickej sieti.

16. Záruka sa nevzťahuje na prípady nefunkčnosti tovaru inštalovaním softwarového produktu, ktorý nebol súčasťou dodávky.

17. Záruka za nevzťahuje na vady vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu ani na prípadné škody s tým súvisiace.

18. Dodávateľ nemôže ručiť za prípadnú stratu, poškodenie údajov, v prípadoch vykonania servisného zásahu.

19. Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola Dodávateľom poverená a/alebo nebola vykonaná autorizovaným servisným strediskom.

20. Odstránenie vady prevedie autorizované servisné stredisko formou opravy.

21. Dodávateľ nenesie zodpovednosť a nebude plniť podmienky stanovené pre záručné reklamácie pri poruchách zapríčinených nekvalifikovanou obsluhou, použitím neoriginálneho alebo repasovaného spotrebného materiálu, neodborným zásahom do zariadenia, zavírením zariadenia alebo pri inom porušení záručných podmienok, ktoré zistí servisný technik autorizovaného servisného strediska. Zároveň sa Zákazník, ak požiada o opravu, zaväzuje uhradiť Dodávateľovi všetky náklady súvisiace s prípadným odstránením takejto závady, ktorá nebola kvalifikovaná ako záručná.