Zákaznícke centrum
Ako môžem tovar reklamovať?
1. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú vždy u predávajúceho, u ktorého bol tovar zakúpený.
2. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za vady je nutné, aby
Zákazník v záručnej dobe upozornil na vady autorizované servisné stredisko
a/alebo Dodávateľa.
3. V prípade vady, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni riadnemu
užívaniu Tovaru, má Zákazník právo na výmenu Tovaru a/alebo na
odstúpenie od zmluvy s následným finančným vysporiadaním.
4. Reklamáciu je Zákazník povinný uplatniť písomne.
5. Pre prípad reklamácie nekompletnej dodávky Tovaru je potrebné zaslať
písomnú reklamáciu. K písomnej reklamácii je Zákazník
povinný priložiť fotokópiu prepravného listu.
6. Pre prípad reklamácie vady Tovaru a/alebo mechanického poškodenia Tovaru sa v záujme
rýchlejšieho riešenia odporúča uplatnenie reklamácie priamo v servisnom stredisku. Na takto uplatnenú
reklamáciu je Zákazník zároveň povinný:
a) zaslať písomnú reklamáciu s uvedením stavu obalu
b) priložiť fotokópiu záručného listu
c) priložiť fotokópiu prepravného listu
7. Pre prípad reklamácie zámeny Tovaru je Zákazník povinný:
a) zaslať písomnú reklamáciu
b) zaslať fotografiu čiarového kódu z obalu dodaného Tovaru
c) zaslať fotokópiu prepravného listu
d) zaslať fotokópiu záručného listu (údaje v záručnom liste
Zákazník nevyplňuje)
8. V prípade, ak sa v zásielke Tovaru doručenej Zákazníkovi nenachádzal
Záručný list je Zákazník povinný túto skutočnosť písomne
oznámiť Dodávateľovi. Dodávateľ na základe takto zaslaného
písomného oznámenia zabezpečí zaslanie záručného listu
Zákazníkovi.
9. Pri uplatnení reklamácie je Zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar
čistý, mechanicky nepoškodený podľa možnosti v originálnom balení vrátane
manuálov, inštalačných médií, kópie dodacieho listu a
záručného listu alebo faktúry reklamačnému technikovi.
10. Pri odovzdaní tovaru je potrebné vyplniť „Reklamačný List (Preberací
protokol)“.
11. Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné. V prípade zamietnutej reklamácie môže predávajúci
ponúknuť kupujúcemu možnosť opravy poškodeného tovaru za úhradu nákladov spojených so servisným zásahom a opravou
takéhoto tovaru.
12. Dodávateľ si vyhradzuje právo predlžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch,
ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto
oprave. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí
lehoty na vybavenie reklamácie má Zákazník právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
13. Záručná doba v mesiacoch je uvádzaná na informačnej stránke
každého ponúkaného produktu.
14. Záruka sa vzťahuje na prípadné skryté vady materiálu, funkčné vady
a vady, ktoré vznikli pri výrobe.
15. Záruka sa nevzťahuje na vady /poškodené, alebo nefunkčné komponenty /, ktoré
vznikli nesprávnou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním alebo
inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľským manuálom alebo
poškodením elektrostatickým výbojom /búrka, blesk/, prepätím v
elektrickej sieti.
16. Záruka sa nevzťahuje na prípady nefunkčnosti tovaru inštalovaním
softwarového produktu, ktorý nebol súčasťou dodávky.
17. Záruka za nevzťahuje na vady vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného
programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu ani na prípadné
škody s tým súvisiace.
18. Dodávateľ nemôže ručiť za prípadnú stratu, poškodenie údajov, v
prípadoch vykonania servisného zásahu.
19. Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu osobou, ktorá k
vykonaniu zásahu nebola Dodávateľom poverená a/alebo nebola vykonaná
autorizovaným servisným strediskom.
20. Odstránenie vady prevedie autorizované servisné stredisko formou opravy.
21. Dodávateľ nenesie zodpovednosť a nebude plniť podmienky stanovené pre záručné
reklamácie pri poruchách zapríčinených nekvalifikovanou obsluhou, použitím
neoriginálneho alebo repasovaného spotrebného materiálu, neodborným
zásahom do zariadenia, zavírením zariadenia alebo pri inom porušení
záručných podmienok, ktoré zistí servisný technik autorizovaného
servisného strediska. Zároveň sa Zákazník, ak požiada o opravu, zaväzuje uhradiť
Dodávateľovi všetky náklady súvisiace s prípadným
odstránením takejto závady, ktorá nebola kvalifikovaná ako
záručná.