Zákaznícke centrum

Ako mám tovar prebrať? Povinnosť zákazníka

Zákazník je oprávnený pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky a túto potvrdiť na prepravnom liste. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.

Čo v prípade poškodenia tovaru pri preprave?

V prípade akéhokoľvek poškodenia Tovaru zisteného pri preberaní od prepravcu je Zákazník povinný túto skutočnosť zapísať do prepravného listu a zásielku neprevziať.


Budem niečo platiť?

Pri kúpe Tovaru na dobierku, uhradiť kúpnu cenu celkom zástupcovi Prepravcu
Zákazník je povinný uhradiť náklady spojené s prepravou objednaného Tovaru ak nie je uvedené inak, ďalej v prípade, ak sa Zákazník rozhodne pre zmenu objednaného Tovaru a/alebo zrušenie Objednávky po jej potvrdení Dodávateľom a/alebo neprevzatie Tovaru v dohodnutom čase na dohodnutom mieste